Lila smoothie

Lila smoothie

Ahogy a korábbi zöld smoothie-s bejegyzésben írtam, nagyon szeretjük a smoothie-kat, mert ezerféleképpen variálható és mert nagyon finomak. Kislányom előszeretettel iszogatja velem, az áfonyát minden formában nagyon szereti, így most egy áfonyás recept következik.

Fagyasztott vagy friss

A gyümölcsök tekintetében teljesen mindegy, hogy frisset vagy fagyasztottat használunk a smoothie-hoz, sőt, nyáron talán még kellemesebb, ha jó hideg a szürcsölnivalónk. 🙂 Bár az is igaz, hogy nyáron meg sokkal több friss gyümölcs elérhető, de azokat akár le is fagyaszthatjuk azonnal és másnap már készíthetjük is belőle a finom turmixot. 🙂

Gluténmentes vegán áfonya arónia chia lila smoothie
Lila smoothie

Hozzávalók 2 pohárhoz:

  • 1 banán (minél érettebb, annál édesebb lesz a smoothie)
  • 1/2 bögre áfonya (fagyasztott is jó)
  • 1/2 bögre eper (fagyasztott is jó)
  • 1 tk arónia por
  • 2 tk chiamag
  • 3/4 -1 bögre (szűrt) víz (ízléstől függően, mennyire akarjuk hígra vagy sűrűre)

Elkészítés

  1. A hozzávalókat a mixerbe tesszük, jól összeturmixoljuk.
  2. Poharakba öntjük és már ihatjuk is. Én díszítésnek szórtam egy kis chia magot a tetejére is, de ez elhagyható.